Opel Omega City
Nowe bardzo dobre polskie forum o Oplu Omedze!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Opel Omega City Strona Główna
->
Drobiazgi
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Newsy/Ogłoszenia
----------------
Newsy
Ogłoszenia
Problemy
----------------
Drobiazgi
Kłopoty z nadwoziem
Kłopoty z podwoziem
Kłopoty z silnikiem
Porady
Giełda
----------------
Sprzedam
Kupię
Wasze Omegi
----------------
Zdjęcia
Pomoc
----------------
Pytania odnośnie strony/forum
Pomoc przy serwisie
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Marek
Wysłany: Pon 18:05, 29 Sty 2007
Temat postu:
hej mam omege 2.0 1988 r stan idealny wszystko pieknie pracuje tylko jest jeden problem z przelaczaniem z benzyny na gaz co moze byc tego przyczyna pomocy!!!!!
Bratyslaw
Wysłany: Pon 10:31, 05 Cze 2006
Temat postu:
Ja też mam zwykłą instalację w 2,5 V6. Jest to Lovato z elektroniką DT Gas System. Nie mam z nią większych kłopotów, fakt, że czasem potrafi strzelić, ale to rzadkość i dużo zależy od jakości samego gazu. Kontrolka zaświeca mi się sporadycznie (od silnika). Podstawowa zasada to cierpliwa i dokładna regulacja, wtedy wszystko bedzie OK. Jeśli Tobie zaświecają się najróżniejsze kontrolki, to pewnie kolesie od gazu coś sknocili z podłaczeniem sterownika do kompa silnika.
Pozdrawiam!
guest
Wysłany: Pon 11:37, 22 Maj 2006
Temat postu: zwykła instalacja w 2,5V6
Mam zwykłą instalację w Omedze 2,5v6 BRC i ciągłe kłopoty z temperaturą płynu chłodzącego jak też zapalającymi się kontrolkami: poduszki powietrznej,silnika,ABSu,ASRu.Nie wiem na ile jest to powiązane z gazem bo na benzynie jest żadziej ale też się przytrafia można z tym jeżdzić podobno ten typ tak ma. Nie przejmuję się zbytnio ale muszę sprawdzić dane na ASO albo w innym miejscu gdzie podepną mi auto pod TECH.
Gość
Wysłany: Pon 22:56, 03 Kwi 2006
Temat postu:
Nikt niema omy ze zwykłą instalką ????
greg170
Wysłany: Sob 14:14, 25 Mar 2006
Temat postu:
Ja mam sekwencje.Zadnej roznicy nie czuje pomiedzy Pb a gazem.Samochod kupilem "za Odra"Bylo tam serwisowane a wiec stan idealny.To tez ma wplyw na montaz gazu jezeli zaklada sie go do serwisowanego silnika.Na 2 generacji nie jezdzilem ale jakos w silniku V6 chyba to niechodzi tak jak trzeba
Eryk1
Wysłany: Pią 17:41, 24 Mar 2006
Temat postu: Gaz w omie 2.5v6
Witam wszystkich jako nowy na forum i mam pytanie jak to faktycznie jest z zasilaniem gazowym silnika 2.5v6 3.0v6.
Jeździłem paroma 2.5v6 na sekwencji i na zwykłej instalce i szczerze mówiąc wrażenia były lepsze na zwykłej fakt że te na sekwencyjnej miały już przedmuchy silnika.ale do rzeczy
1 czy ktoś posiada na inst. II gen i jest zadowolony
2 czy trzeba się liczyć ze strzałami i cała masą przykrych doświadczeń
Znam gościa który przelatał na zwykłej instalce na śrubie 50000km w automacie i nienarzeka choć mówił że parę razy mu strzelił ale zawsze bez problemu jechał dalej. Więc jak to jest jeśli dba się o świece itp historie to będzie ok.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin