Autor Wiadomość
bishek
PostWysłany: Pią 18:54, 25 Sie 2006    Temat postu:

witam mam podbny problem w oplu vectrze 1996 r. 1,6 16 V mianowicie przy jezdzie powyzej 120 km/h zapala mi sie kontrolka silnika ( zaznaczam ze auto pracuje wtedy na lpg ) przy przelaczeniu na benzyne i zmniejszeniu predkosci do 100 - 90 km/h kontrolka gasnie ...czy ktos moze mi pomoc z tym problemem ? z gory dzieki Smile
Kasia
PostWysłany: Pon 14:27, 17 Lip 2006    Temat postu: problemy z OMEGĄ B 2.0 kombi 1998 + gaz sekwencyjny

Panowie...

codziennie jak mam zimny silnik pali mi się ta lampka silnika, jak gaszę silnik i odpalam ponownie to już się nie zapala, ale moją krówkę męczy jeszcze inny problem - jak mam obroty poniżej 2 tys to dziecinka nie ma wogóle mocy i to jest dramat, bo ledwo wtedy jadę...
Czy to jest coś z przepustnicą? (na gazie jest koszmar, na benzynie trochę lepiej).
pozdrawiam,
KAsia Crying or Very sad
Gość
PostWysłany: Sob 12:08, 13 Maj 2006    Temat postu:

Musisz zczytać kody błędów w komputerze. Bez techa sie nie obejdzie. Ale nie radze ci jedzic z zapalona kontrolka silnika.
kanka
PostWysłany: Wto 20:39, 11 Kwi 2006    Temat postu:

Witam wszystkich!!mamm problem pali mi sie calyczas kontrolka ta pomaranczowa engine czemu niewiem i nadodatek od ciecie zaplonu ma juz przy 4,5 tsia?moze ktos mial juz takie cos??
Arkadiusz
PostWysłany: Czw 7:08, 30 Mar 2006    Temat postu:

Wszystko zrobione!!

Byłem na Tech-u - usterka to awaria układu żarowego. Wymieniłem jedną świece i po problemie. Całość kosztowała mnie 80 zł Smile - w serwisie ocenili usunięcie usterki na 240 zł

Gdyby ktoś we Wrocławiu potrzebował przetestować i naprawić swoją Omegę to mogę podać kontakt do dobrego mechanika, który ma Techa na wyposażeniu i co najważniejsze nie kasuje za robote tyle co serwis.
Arkadiusz
PostWysłany: Pon 8:23, 27 Mar 2006    Temat postu:

Dziękuję wszystkim za odpowiedź.

Problem jest troszeczkę inny - nie zauważyłem tego wcześniej.

Po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu i odczekaniu kilkunastu sekund kontrolka silnika się zapala - nie trzeba odpalać silnika!!!
Wystarczy że spowrotem przełączek kluczyk na "0" i znowu na zapłon, odpalam (pierwszy raz) silnik i jest OK.

Ale dlaczego przy pierwszym zapłonie zapala się ta kontrolka? Do tego dojść nie moge.


Co do paliwa to za pierwszym razem wlałem dodatek Shela jak tankowałem Verwe na Orlenie. Drugi bak zalałem Shelem Disel V-Power.
Nie ważne na jakim paliwie - dzieje się to samo po długim postoju.


Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za odpowiedź.
greg170
PostWysłany: Sob 14:20, 25 Mar 2006    Temat postu:

Mialem to samo w moim poprzednim aucie(astraGSI)nie wazne na jakiej stacji tankujesz-tankujesz w POLSCE!!!!!!Sprobuj wlac jakis dodatek do paliw i wyjezdzij bak.Zatankuj ponownie i sprawdz czy to samo Ci sie dzieje.Mi wszystko ustalo
Arkadiusz
PostWysłany: Czw 13:27, 23 Mar 2006    Temat postu:

Jak już odpalisz auto - to potem nic się nie dzieje. Myślałem że to paliwo ale tankuję na Orlenie Verwe, Shelu V-Power, i Jet-cie. Byle czego nie leje (chociaż dzisiaj to różnie bywa).
Gość
PostWysłany: Czw 13:25, 23 Mar 2006    Temat postu:

Właśnie problem w tym że po kilkudniowym postoju. Kontrolka silnika zapala sie po kilku-kilkunastu sekundach od uruchomienia silnika. Zgaszę silnik, odpalę jeszcze raz i już jest ok.
Nie zauważyłem też aby z tą kontrolką silnik pracował "inaczej" niż normalnie.
Ale skąd takie głupie zachowanie - to nie mam pojęcia.

Musiałbym auto zostawić w serwisie - na kilka dni, żeby postało i pierwsze odpalenie z techem musiało by być. To jest jak szukanie igły...
Jak za pierwszym razem nie wyjdzie to potem znowu 2 dni postoju i odpalenie. Tak można bawić się przez miesiąc w nieskończoność Smile
greg170
PostWysłany: Śro 20:34, 22 Mar 2006    Temat postu:

ale dzieje Ci sie to po dluzszym postoju(parodniowym)czy codziennie?
hipolo
PostWysłany: Śro 11:42, 22 Mar 2006    Temat postu:

sprawdz kody bledow spinaczem i zobaczysz co ci odpowie ecu
Arkadiusz
PostWysłany: Śro 10:33, 15 Mar 2006    Temat postu: Kontrolka silnika

Auto kupiłem tydzień temu - Opel Omega B po liftingu z 2001 r. o przebiegu 140 tys km.

Mam problem przy zapalaniu na zimnym silniku. Mianowicie po wymianie filtrów i oleju - gdy odpalam auto na zimnym silniku (po kilku dniach jak stoi w garażu) po paru sekundach pracy zapala się żółta kontrolka silnika. Gaszę auto i zapalam ponownie - wtedy jest już OK. Można jeździć, zapalać i gasić bez problemu.
Auto odpala za pierwszym razem bez żadnych przeszkód.


Co może być przyczyną?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group