Autor Wiadomość
Marek
PostWysłany: Pon 18:05, 29 Sty 2007    Temat postu:

hej mam omege 2.0 1988 r stan idealny wszystko pieknie pracuje tylko jest jeden problem z przelaczaniem z benzyny na gaz co moze byc tego przyczyna pomocy!!!!!
Bratyslaw
PostWysłany: Pon 10:31, 05 Cze 2006    Temat postu:

Ja też mam zwykłą instalację w 2,5 V6. Jest to Lovato z elektroniką DT Gas System. Nie mam z nią większych kłopotów, fakt, że czasem potrafi strzelić, ale to rzadkość i dużo zależy od jakości samego gazu. Kontrolka zaświeca mi się sporadycznie (od silnika). Podstawowa zasada to cierpliwa i dokładna regulacja, wtedy wszystko bedzie OK. Jeśli Tobie zaświecają się najróżniejsze kontrolki, to pewnie kolesie od gazu coś sknocili z podłaczeniem sterownika do kompa silnika.

Pozdrawiam!
guest
PostWysłany: Pon 11:37, 22 Maj 2006    Temat postu: zwykła instalacja w 2,5V6

Mam zwykłą instalację w Omedze 2,5v6 BRC i ciągłe kłopoty z temperaturą płynu chłodzącego jak też zapalającymi się kontrolkami: poduszki powietrznej,silnika,ABSu,ASRu.Nie wiem na ile jest to powiązane z gazem bo na benzynie jest żadziej ale też się przytrafia można z tym jeżdzić podobno ten typ tak ma. Nie przejmuję się zbytnio ale muszę sprawdzić dane na ASO albo w innym miejscu gdzie podepną mi auto pod TECH.
Gość
PostWysłany: Pon 22:56, 03 Kwi 2006    Temat postu:

Nikt niema omy ze zwykłą instalką ????
greg170
PostWysłany: Sob 14:14, 25 Mar 2006    Temat postu:

Ja mam sekwencje.Zadnej roznicy nie czuje pomiedzy Pb a gazem.Samochod kupilem "za Odra"Bylo tam serwisowane a wiec stan idealny.To tez ma wplyw na montaz gazu jezeli zaklada sie go do serwisowanego silnika.Na 2 generacji nie jezdzilem ale jakos w silniku V6 chyba to niechodzi tak jak trzeba
Eryk1
PostWysłany: Pią 17:41, 24 Mar 2006    Temat postu: Gaz w omie 2.5v6

Witam wszystkich jako nowy na forum i mam pytanie jak to faktycznie jest z zasilaniem gazowym silnika 2.5v6 3.0v6.
Jeździłem paroma 2.5v6 na sekwencji i na zwykłej instalce i szczerze mówiąc wrażenia były lepsze na zwykłej fakt że te na sekwencyjnej miały już przedmuchy silnika.ale do rzeczy
1 czy ktoś posiada na inst. II gen i jest zadowolony
2 czy trzeba się liczyć ze strzałami i cała masą przykrych doświadczeń
Znam gościa który przelatał na zwykłej instalce na śrubie 50000km w automacie i nienarzeka choć mówił że parę razy mu strzelił ale zawsze bez problemu jechał dalej. Więc jak to jest jeśli dba się o świece itp historie to będzie ok. Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group