Forum Opel Omega City Strona Główna Opel Omega City
Nowe bardzo dobre polskie forum o Oplu Omedze!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

moja omega niechce odpalic

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Opel Omega City Strona Główna -> Kłopoty z silnikiem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
teobzyk
Gość






PostWysłany: Pią 11:03, 19 Sty 2007    Temat postu: moja omega niechce odpalic

Czesc witam jestam NOWY wiec WITAM WSZYSTKICH ...

Mam taki problem i mam nadzieje ze mozecie mi pomoc, mianowicie przechodze do sedna sprawy ... pewnego dnia spotrzeglem ze komputer pokazuje mi ze jest maly stan oleju, wtedy zaczely sie problemy ...

Gdy otworzylem maske zaczol sie horror ... zobaczylem jak ze zbiornika wyrownawczego wydobywa sie jakas braja ... okazalo sie ze olej szedl do plynu chlodniczego ... gdy zajechalem do mechanika powiedzieli mi ze to uszczelka pod glowica ... wiec ugadalsimy sie co do ceny i dalem im zaliczke ... kilka dni pozniej mam telefon od mechanika ze jest duzy problem... okazalo sie ze przeszlifowali ja i teraz jest problem ... bo cieknie olej wokolo silnika na tej wysokosci co zaloyli nowa uszczelke... tej mechanik wpadl na wspanialy pomysl i powiedzial mi ze zalaza jeszcze jedna uszczelke i dadza tam silikon ... i zrobili tak ... myslalem ze wysztko bedzie dobrze ... gdy caly silnik byl juz poskladany okazuje sie ze on wcale nie moze odpalic Sad ....
Mad Mad Evil or Very Mad
Probowali go odpalic sprawdzali to tu i tam ... i NIC Z ICH PRACY Evil or Very Mad NA KONIEC POWIEDZIELI MI ZEBYM KUPIL CALY SILNIK Surprised
Jakie zauwazylem objawy to:
-silnik zamiast ciagniac powietrze w rur doprowadzajacych on tam pcha na zewnatrz
-swiece zalewa kompletnie
Mysle ze zawory pootwierane sa i nie ma kompresji ???
Sprawdzilem fazy rozdrzadu, i punkty sie zgadzaja ale jest teraz watpliwosci czy wczesniej nie zalozyli paska zle a potem zostal poprawiony ... CO OTYM MYSLICIE ... JAK I CO TERAZ ROBIC ??

Czy silnik jest kolizyjny tzn czy jak fazy zostana ustawione blednie to zawory zostana zniszczone ??
Jaka jest kolejnosc palenia cylidrow?? 1-6-2-4-3-5 czy ta jest poprawna ??


PROSZE O POMOC BO NIE WIEM CO MAM I JAK SPRAWDZAC ...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
teobzyk
Gość






PostWysłany: Sob 21:16, 20 Sty 2007    Temat postu:

MAM TAKI BLAD W KOMPUTERZE

Incorrect Immobiliser Signal Received
145


czy ktos moze mi pomoc, wiecej info
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Królik
Odwiedzający



Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:49, 21 Sty 2007    Temat postu:

No witaj
To co napisałeś zjerzyło mi resztkę włosów na głowie, bo prawie ich nie mam. Jeśli fachowiec robił ci silnik i zmieniał uszczelkę pod głowicą to nigdy ale to nigdy nie daje się dwóch uszczelek pod głowicę. To tak jak byś włożył dwie dętki w jedną oponę. I sam rozumiesz PO CO? Po drugie dobrze zrobił, że splanował głowicę przed założeniem nowej uszczelki ale zrobil to źle tzn. krzywo została przeszlifowana jeśli środkiem dociska uszczelkę a po bokach nie. Po trzecie nie daje się żadnego silikonu bo ciśnienie spręzania i tak go wypchnie. Oczywiście fabrycznie na niektórych uszczelkach widać wąskie paseczki sylikonu ale one są wprasowane w uszczelkę podczas jej produkcji. Samochód nie chce odpalić bo głowica podniesiona została o znaczną wysokość (2 uszczelki) i automatycznie zwiększyła sie komora spalania,a co za tym idzie słabsza kompresja. Do tego dochodzi jeszcze pewnie nieprawidłowe ustawienie momentów otwierania i zamykania zaworów. Wszystko zrobił ci do kitu i pewnie, że teraz najlepiej powiedzieć: TRZEBA DRUGI SILNIK. Nie daj się zrobiś w balona. Nie płać mu, zmień warsztat bo z tego co widać to on napewno już ci dobrze go nie zrobi i niech ci zwróci kasę za zniszczoną głowicę, która mogła się skrzywić w wyniku eksploatacji. Ale jeśli była planowana to tam powinno być określonę czy po szlifowaniu się jeszcze nadaje czy nie. A jeśli się nie nadaje to po co wpędzał cię w koszta nowych uszczelek i jego robocizny? Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Opel Omega City Strona Główna -> Kłopoty z silnikiem Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin